Automalli — Tutustu autojen teknisiin tietoihin

Eniten tietoa löytyy autovalmistajien Ford, Toyota, Volkswagen, Chevrolet, BMW, Mercedes-Benz ja Nissan malleista.

Kilpailutamme huollon puolestasi. Nyt myös uudet renkaat! AutoJerry.fi.

Challenger Convertible (vm. 1971)

Keskimäärin saman korimallin autot kuluttavat taajaman ulkopuolella 7,6 litraa / 100 km, kun taas tämän ajoneuvon kohdalla kulutus on (tieto puuttuu). Vastaavasti seka-ajossa keskimääräinen kulutus on 12,6 litraa / 100 km, ja tässä ajoneuvossa se on (tieto puuttuu). Tyypillisesti eniten polttoainetta kuluttavassa ajotilanteessa, eli kaupungissa, ajaminen vie keskimäärin 11,7 litraa / 100 km. Tämä ajoneuvo kuluttaa kaupungissa (tieto puuttuu). Näitä edellä mainittuja keskiarvoja laskettaessa on huomioitu enintään 10 vuotta vanhat ajoneuvot (eli vuodesta 2013 eteenpäin), jotka ovat samaa korimallia (Avoauto (muunneltava)).

Merkki
Dodge
Malli
Challenger
Variantti
Convertible
Vuosimalli
1971
Korimalli
Avoauto (muunneltava)
Moottorin sijainti
Edessä
Iskutilavuus
3 685 cm3
Sylintereitä
6 kpl
Venttiileitä sylinterissä
(tieto puuttuu)
Moottorin tyyppi
Rivimoottori
Hevosvoimat
125 hv
Moottorin suurin rpm
4000 rpm
Vääntömomentti (newtonmetri)
233 nm
Vääntömomentti (rpm)
2400 rpm
Männänhalkaisija
(tieto puuttuu)
Iskunpituus
(tieto puuttuu)
Puristussuhde
(tieto puuttuu)
Polttoainetyyppi
Bensiini
Maksiminopeus
(tieto puuttuu)
Kiihtyvyys 0:sta 100:aan
(tieto puuttuu)
Vetävät renkaat
Takaveto
Vaihteistotyyppi
(tieto puuttuu)
Istuimia
4 kpl
Ovia
2 kpl
Paino
1 470 kg
Pituus
4,87 m
Korkeus
1,29 m
Akseliväli
2,80 m
Polttoainetankin tilavuus
(tieto puuttuu)
Kulutus moottoritiellä
(tieto puuttuu)
Kulutus seka-ajossa
(tieto puuttuu)
Kulutus kaupungissa
(tieto puuttuu)
Suunnattu USA:n markkinoille
Kyllä

Haluatko arvostella sivun tiedot?

Jos olet omistanut samanlaisen ajoneuvon, tai olet tutustunut kyseiseen autoon jossakin muualla, voit auttaa tämän nettisivun kävijöitä klikkaamalla parhaiten sopivaa pistemäärää.

1 = paljon parannettavaa, 3 = ihan OK, 5 = täysin oikein